vrijdag 22 januari 2016

Reveal of the surprise project


Ik blogde al over deze WIP in november. Ik liet in die post de materialen zien die ik had verzameld.  Die was ik van plan om te vermaken tot een superhelden outfit. Met een keerbare cape voor zowel een Batman als Superman, bijpassende maskers en een riem. Een super gaaf cadeau voor mijn neefjes verjaardag in januari. Die is nu geweest dus ik kan eindelijk laten zien wat ik gemaakt heb.

I blogged about my WIP project here. In that post I showed you some of the materials I had collected. It was going to be made into a super hero outfit. With a reversible cape for both batman and superman, matching masks and a belt. A super cool gift for my nephew's birthday in january.

Een keerbare cape voor superman en batman

A reversible cape for batman and superman

Detail van het logo / Detail of the logo


Een superhelden riem en twee superhelden maskers

A superhero belt and two superhero masks



Een rugzak om het bij elkaar te bewaren.

A bag to keep all the parts together.



Het complete setje

The complete set



De ontvanger was er super blij mee!

The recipient was really happy with his gift!


Ik denk erover om een post te maken met een werkbeschrijving en links naar tutorials en patronen die ik gebruikt heb. Iemand interesse?
I think about making an article with with a workdescription and links to the tutorials and patterns I've used. Are you interested? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten