maandag 25 januari 2016

Craft for four seasons: Snowman


Deze keer een knutsel-editie van het haken voor vier seizoenen. Ik kreeg voor Kerst een pompom-maker en wilde die gelijk uitproberen. Ik wilde ook nog wat winterse decoratie dus bedacht dat een sneeuwpop wel leuk zou zijn. Dat is eigenlijk heel snel gemaakt. Ik had nog wat witte acryl liggen en maakte daarmee vier pompoms, twee grote vormde samen één hele grote bol en twee iets kleinere vormden samen een kleinere bol. Deze maakte ik aan elkaar, ik plakte er wiebeloogjes op en stukjes vilt als knopen en de neus en tadah daar was de sneeuwpop al.

A craft edition of the crochet for four seasons this time. I got a pompom maker for christmas that I wanted to try right away. I also wanted some wintery decoration so thought a snowman would be nice. A really quick make actually! I still had some acrilyc yarn and made four pompomps. Two big ones made one really large pompom and two slightly smaller ones made a smaller pompom. I tied these toghether, glued eyes and some felt for the nose and buttons on. And there he was, mr. Snowman.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten