dinsdag 9 februari 2016

My first zipper

Ik zette onlangs mij eerste rits in. Ik deed dit bij de volgende les van de online naaicursus. Eigenlijk vond ik het verrassend makkelijk om te doen. Alleen het resultaat in de hoeken viel me wat tegen. Dus de volgende keer zou ik eerst op zoek gaan naar tips om dat mooier te maken.


I recently put my first zipper in a project. I did this during the next lesson of my online sewing classes. It went smoothly with the instructions. But I didnt like the result in the corners. Next time I will first search for tips to improve that.

Het etui is al in gebruik, niet voor pennen maar voor wat persoonlijke spulletjes in mijn werktas.

I started using the little bag, not for pencils but for some personal stuff in my work bag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten