donderdag 4 februari 2016

Granny Shawl

Mijn schoonmoeder merkte een keer op dat mijn schoonoma niet zo snel een trui aantrok als ze het koud had. Ik bedacht me daarop dat de drempel naar een omslagdoek misschien kleiner zou zijn. Dus maakte ik afgelopen najaar een omslagdoek.

My mother in law said that my granma (in law) didn't put on a sweater when she was feeling cold. I thought that a shawl might be able to help her warm up. So I made a shawl last autumn.



We brachten de omslagdoek een keer langs en ik was heel benieuwd naar haar reactie. Gelukkig vond ze hem erg mooi. Omslagdoeken schijnen helemaal hip te zijn in het verzorgingshuis waar ze woont!

We brought the shawl as a present and I was very curious about her reaction. Luckily she thought it was beautiful. Apparently shawls are the bomb in her nursing home!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten