woensdag 11 november 2015

Preview - new project


Ik wilde een project voor de verjaardag van m'n zusje maken. Ik heb haar gevraagd naar haar ideeën want ik wilde wel dat ze er blij mee zou zijn. Het moest vooral niet te druk worden zoals een aantal voorbeelden die ik stuurde. En de hoofdkleur moest geel worden voor op de donkergrijze bank. Ik keek eens in m'n voorraad en kwam daar nog twee tinten grijs tegen. In de wol winkel legde ik wat bij elkaar en kwam op onderstaand stapeltje uit.

I wanted to make something for my sisters birthday. I asked her about her preferences because I wanted to make something she would use and be happy with. She told me not to make something too colourful like some of the examples I send her. The main colour should be yellow for the darkgrey couch. I took a look at my stash and found two nuances of grey. In the shop I found some other colours and came home with the following stack.

  
Thuis gekomen heb ik een ripple patroontje uitgezocht en ben gestart.

Back home I searched online for a ripple pattern and started.


 
Het resultaat, dat vind je in deze post!

In my next messages you can find the result!

Did you know you can follow me on Bloglovin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten